Ogłoszenie / Miniprojekt „Zadaj mi pytanie”

Chciałabym na wstępie serdecznie podziękować za pytania i komentarze, które trafiły do mojej skrzynki mailowej w trakcie ostatnich kilku miesięcy. To naturalna siła napędowa do kontynuowania pracy nad prowadzonymi przeze mnie stronami/blogami :-)

Na podstawie charakteru i różnorodności kwestii językowych poruszanych w otrzymanych przeze mnie wiadomościach stworzyłam nowy miniprojekt (ofertę) dla osób, które ucząc się języka angielskiego samodzielnie, często zadają sobie pytania „dlaczego?”, „kiedy”, „gdzie” itd. Szczegóły tej inicjatywy znajdują się na angielskiejmozaice. Aby się z nimi zapoznać wystarczy kliknąć tutaj lub na rysunek poniżej. Zapraszam.

wyzwania_-_szyld_copy 2

Ten wpis został opublikowany w kategorii Ogłoszenia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

